پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4369
-
الف
+

معرفی فیلم‌های آخر هفته آی‌فیلم

بیننده دو فیلم سینمایی «خاک و مرجان» و «عروس افغان» از آی‌فیلم عربی باشید.

دو فیلم سینمایی «خاک و مرجان» و «عروس افغان»، روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته از آی‌فیلم عربی پخش می‌شوند.

به گزارش خبرنگار شبکه آی‌فیلم، فیلم سینمایی «خاک و مرجان» پنجشنبه 29 آبان‌ روی آنتن آی‌فیلم عربی می‌رود. این فیلم به کارگردانی سیدمسعود اطیابی در سال 1391 تولید شد.

«خاک و مرجان» داستان یک مرد افغان به نام قادر را روایت می‌کند که در گیرودار حمله آمریکا به افغانستان، زنش کشته می‌شود. قادر همراه با دو دخترش کابُل را ترک می‌کند و در یکی از شهرهای مرزی در ایران اقامت می‌گزیند و به قاچاق انسان روی می‌آورد. بعد از چند‌سال کار کردن با یک قاچاق‌بَر معروف، هنگامی که برای آخرین‌بار دست‌مزدش را می‌خواهد مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و...

لینا علم، مارینا گلبهاری، رسول ایمان، قادر آریایی و فرزانه نوابی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی «خاک و مرجان» پنجشنبه 29 آبان‌ ساعت 22:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 04:30، 10:30 و 16:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «عروس افغان» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی نیز جمعه 30 آبان از آی‌فیلم عربی پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «عروس افغان» که در سال 1382 تولید شده، قصه جوانی افغان به نام «گل‌محمد» را روایت می‌کند كه برای تهیه شیربهای دختری كه سخت به او دلبسته است، به پاكستان می‌رود و در آنجا به كارهای مختلفی چون روزنامه‌فروشی، جاروكشی و... مشغول می‌شود. گل‌محمد زمانی که به افغانستان برمی‌گردد، به او خبر می‌دهند كه در غیاب او، دختر مورد نظرش ازدواج كرده است. گل‌محمد غمگین و افسرده به خانه آنها می‌رود، اما...

حسین یاری، نورا هاشمی، افشین زارعی، گلاب آدینه و محسن حسینی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم سینمایی «عروس افغان» جمعه 30 آبان ساعت 22:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 04:30، 10:30 و 16:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جایگزین خاک گرم مشخص شد

ملکاوان به تماشا می رسد

نگاهی به سریال بی‌گناهان

ا.ا/ س.م

نظر شما
ارسال نظر